דיאטה
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
ערב טוב! אני בת 37 במשקל 72.4 מבצעת דיאטה שכוללת את הדברים הבאים: גביע קוט'ג - 5% מעדן דיאט וניל - של שטראוס ירקות במשך כל היום מלפפונים וגמבות ולפעמים גם עגבניות ביצה קשה 6 כוסות נס קפה קפוצינו בארומה מה דעתכם? (כמובן אני לוקחת תוסף ברזל פלורודיקס בגלל שחסר לי ברזל כי אני לא בולעת כדורים). תודה
שלום לאה צייני בבקשה גובה. בברכה עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי
בוקר טוב כמו שציינתי אני בת 37 וגובהי 1.70 ושוקלת 72.400 תודה
שלום לאה התפריט שלך מכיל מעט מדי קלוריות ומבוסס רק על חלבונים, כלומר הינך נמנעת לחלוטין מקבוצות מזון שלמות כגון: פחמימות ושומנים. עליך לדעת כי לעודף מוטיבציה בהקשר של צריכת קלוריות יש מחיר לא קטן. למעשה אכילה של מעט מדי קלוריות (גברים עד 1600 קלוריות ונשים עד 1200 קלוריות) לא רק שאינה מסייעת לדיאטה היא עלולה אף להרוס אותה. הגוף זקוק לאנרגיה זמינה כדי לתפקד בצורה תקינה. כשאנחנו לא מספקים לגוף את האנרגיה שהוא זקוק לה, הוא ינצל מאגרים אחרים בגוף, כמו אנרגיה האגורה ברקמת השריר. ירידה ברקמת השריר גוררת ירידה בהוצאת האנרגיה היומית, שבסופו של דבר תביא להשמנה. בנוסף לכך, עליך לקחת בחשבון שהעדר פחמימות בדיאטה עלול לגרום לאיבוד נוזלים רב (אלה העושים דיאטת חלבונים מדווחים על השתנה מרובה) והפרת איזון המלחים, חולשה, עצירות, עייפות, תחושת קור ולעיתים אפילו ירידה בלחץ דם, נשירת שיער ודיכאון (בעיקר אצל נשים). בנוסף, עודף חלבון בדיאטה עלול להכביד על פעילות הכליות. ולא פחות משמעותי, רוב האנשים העושים את דיאטת חלבונים אינם מצליחים להתמיד בדיאטה לטווח ארוך. חשוב לזכור שהורדה במשקל אינה מבצע חד פעמי אלא תוצאה של תהליך שנמשך כל החיים ולכן אני ממליצה על תזונה מאוזנת, בריאה ולא פחות חשוב טעימה. את מוזמנת להירשם לאתר דיאטה אונליין, השירות בשלב הוא בעלות סמלית של 89 ¤ לחודש, תקבלי תפריט מאוזן, ייעוץ באמצעות פורום אישי וכמובן תמיכה ועידוד שיעזור לך להשיג ירידה במשקל . להרשמה: www.drlevy.co.il בהצלחה רבה עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי