פשוט לא מצליחה
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
13/04/2009 | 21:20 | מאת: ממממ
איך זה שכולם מצליחים לעשות דיאטה ורק אני לא.....אני מעיינת על המכתבים שנשלחו לכם ומגחחת יש פה רזות שחושבות שהם שמנות.... אני בחורה בת 47 כיום סובלת מהשמנת יתר חמורה גובני 170 ומשקלי 130 לא מצליחה לעשות דיאטה לא נמשכת לקבוצת תמיכה יש לי רצון אין לי יכולת...מה עושים? ברגע שמתחילה דיאטה פותחת בארוחת בוקר נותן לי תאבון לכל היום נכון שמומלץ לאכול ארוחת בוקר אבל למה אחרי הארוחה כבר נשברת ....
לקריאה נוספת והעמקה
15/04/2009 | 09:07 | מאת: שלי
אולי כי טרם פגשת בתכנית הרזייה שתתאים לצרכים שלך, הפיזיים והנפשיים. אני יכולה להמליץ לך על תכנית הרזייה של ד"ר אילן קיציס, שמתאים בדיוק לנשים עם עודפי משקל כשלך. רק לפני 3 וחצי שבועות הצטרפה אלינו לקבוצה בחורה בת 27 עם עודף של 40 קילו והיום היא כבר 8 קילו פחות..זה מדהים! חפשי בגוגל את האתר של "גדולות", ותוכלי להבין שלא מדובר רק במתן תפריטים או ב12 מפגשים של הופ וגמרנו..אלא בתהליך שהוא חוויה של שינו אורח החיים כולו. אני מאחל לך הצלחה. את אכן זקוקה לקצת יותר מתפריט של בוקר/ערב.. ממני באהבה והבנה, שלי
15/04/2009 | 09:09 | מאת: שלי
חשוב לציין שהקבוצה מתאמנת אך ורק בת"א. מקווה שעזרתי לך. שלי
16/04/2009 | 11:30 | מאת: עדי מילר
שלום ראשית הקרב אף פעם לא אבוד מראש !!! אני מניחה שעד היום השינוי שעשית היה תזונתי בלבד אך חשוב לדעת שפעמים רבות אנו משקיעים אנרגיה ומאמץ בלעשות דיאטה ולרזות אך מתקשים. הדחף לאכול חזק מאיתנו. אנו פונים לדוגמא לאוכל ברגעי חולשה, כאשר אנו מצוברחים, מדוכדכים, מתוסכלים, חרדים, חשים ריקנות, לפעמים כדרך לפרוק זעם ומתח ולאחר מכן מתחרטים. במצבים אלו ורבים נוספים הפתרון של שינוי תזונתי בלבד אינו יכול לתת מענה מספק. המענה הייחודי הניתן לכך במרפאתנו הינו ע"י טיפול משלים קוגניטיבי התנהגותי שהותאם במיוחד לבעיית ההשמנה ע"י ד"ר לוי, ומטרתו לחזק את השליטה העצמית על עצמנו ועל האוכל. ניתן להוסיף ולהתרשם הן באתר המרפאה והן מספרו החדש של ד"ר לוי "לרזות מתחילים מהראש" בהוצאת כתר שיצא לאור בחודשים האחרונים. אתר www.drlevy.co.il ניתן לתאם פגישת ייעוץ חינם במרפאה בטלפון 036764880 בהצלחה רבה עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי