צמתים בחיים
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
עד גיל 24 היתי בחורה רזה וחטובה שוכלת מה שבא לה. בגילאים 24 עד 29 ילדתי ת שלושת ילדי כאשר, בל הריון הוספתי 33 ק"ג כלומר שקלתי בתום ההריון 83 ק"ג. את ההריון הראשון השלתי ללא בעיה לא חשוב מה אכלתי אחרי שנה וחצי היתי חדשה.ההריון השני גם הוא נראה היה הולך כבראשון רק אז נכנסי להריון שלישי ששם הכל השתבש מבחינת המשקל ולקינוח שנה אחרי הלידה השלישית בגיל 30 הפסקתי לעשן. יש עלי כ- 20 ק"ג עודפים שרדו חלקית לפעמים בעזרת דיאטות וספורט אבל כל הזמן מלחמה של עליה וירידה, לפני שנה לקחתי רדוקטיל שהשיל ממני 6 ק"ג אבל אז הגוף שלי התרגל אליו ואז זה הפסיק. איו לי ספק שיש כאן אלמנט נפשי של קושי שעברתי שאפילו אני יכולה להגידר אותו כמעין מנגנון הרס עצמי שלי. כיום אני מודעת להכל אבל עדין הגוף שלי יצר כמות של תאני שומן שלא ידע לםני כן, השאלה איך אני מקבלת את עצמי בחזרה. מוכנה לעבוד קשה אבל זקוקה לתוצאות.
שלום לי קראתי בעיון את דבריך ואני בהחלט ערה למצוקתך, חשוב לי לדגיש שפעמים רבות אנו משקיעים אנרגיה ומאמץ בלעשות דיאטה ולרזות אך מתקשים. הדחף לאכול חזק מאיתנו. אנו פונים לדוגמא לאוכל ברגעי חולשה, כאשר אנו מצוברחים, מדוכדכים, מתוסכלים, חרדים, חשים ריקנות, לפעמים כדרך לפרוק זעם ומתח ולאחר מכן מתחרטים. במצבים אלו ורבים נוספים הפתרון של שינוי תזונתי בלבד אינו יכול לתת מענה מספק. המענה הייחודי הניתן לכך במרפאתנו הינו ע"י טיפול משלים קוגניטיבי התנהגותי שהותאם במיוחד לבעיית ההשמנה ע"י ד"ר לוי, ומטרתו לחזק את השליטה העצמית על עצמנו ועל האוכל. ניתן להוסיף ולהתרשם הן באתר המרפאה והן מספרו החדש של ד"ר לוי "לרזות מתחילים מהראש" בהוצאת כתר שיצא לאור בחודשים האחרונים. אתר www.drlevy.co.il ניתן לתאם פגישת ייעוץ חינם במרפאה בטלפון 036764880 בברכה עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי