אני לא מצליחה להרזות,ומתגרה מהר מאוכל
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
10/04/2009 | 15:53 | מאת: יפית
שלום אני יפית בת 14 קצת שמנמנה שוקלת בערך בסביבות ה58-60(אני גבוהה) ואני לא מצליחה להרזות,כי אני מתגרה מאוכל אני מקווה שאני יוכל להרזות לפחות בחודש 5-7 קילו ולכן אני צריכה אורך חיים בריא אני מקווה שתוכלו לעזור לי במציאת אוכל (שתיתנו לי פרטים איזה אוכל לאכול שאני יוכל להרזות,וכמובן מתי?כמה ארוחות ביום...)וחינוך גופני(כי אני קטנה בשביל חדר כושר) מקווה שתענו לי במהרה כי אני ממש זקוקה לזה שבת שלום... יפית
לקריאה נוספת והעמקה
12/04/2009 | 14:41 | מאת: עדי מילר
שלום יפית ראשית חשוב שתדעי שגיל ההתבגרות מאופיין בתהליך גדילה והתפתחות מינית מהיר, הדורש אנרגיה ומרכיבי מזון מגוונים. דיאטה לא מאוזנת הכוללת מעט קלוריות עלולה לפגוע בפוטציאל הגדילה שלך, ומכאן שחשוב לקבל הדרכה מקצועית ומקפיה בנושא. לצערי ייעוץ תזונתי דורש פרטים נוספים כמו אנמנזה תזונתית נוכחית, היסטוריה של דיאטות, פעילות גופנית וכו' הדורש פגישה פרטנית עם דיאטנית קלינית ואינו יכול להעשות באמצעות פורום זה. לכן, אני ממליצה לך לפנות לרופא המשפחה לקבלת הפניה לדיאטנית קלינית לשם קבלת הדרכה וליווי בנושא תזונה נכונה. בהצלחה רבה עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי