משקל
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
שלום אני בת 19 גובה 1.62 שוקלת 65... כמה קלוריות עליי לאכול ביום? בנוסף אני עושה הליכה 3 פעמים בשבוע שאורכת כ 45 דקות עד שעה.. האם המשקל תקין?
שלום משקלך תקין. לצערי, מספר הקלוריות הנדרש לשם שמירה על המשקל הינו אינדיוידואלי ודורש פרטים נוספים כמו אנמנזה תזונתית נוכחית, היסטוריה של דיאטות, פעילות גופנית וכו' הדורש פגישה פרטנית עם דיאטנית קלינית. חג שמח עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי
שלום רב,יש לי בעיה בעבודה אני 1.70 שוקל 108 הבעיה שתמיד שאני מיתכופף להרים איזה כלי או לסדר משהו בורח לי החריץ ניסתי את כל סוגי המכנסיים בין אם זה גומי ובין אם זה ג'ינס מה את ממליצה לי כי אני מרגיש שכמות העבודה ירדה לי ועקב כך אני מתחיל לשבבת בבית ולאכול מה שמחזיר אותי לכך ששוב אני משין והכל ביגלל שבורח לי החריץ מהמכנס בעבודה אנא עיזרי לי בתודה מראש רפי השיפוצניק עושה הכל גסב, הנמכות תיקרה, אינסטלציה ,ושיפוצים 0502235468 לא בשבת תודה.