ממשיכה לעלות במשקל
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
01/04/2009 | 14:04 | מאת: נועה
גובה-1.58 משקל-47 אני כבר יותר מחודש עולה במשקל עליתי כבר 2 קילו+- החודש הזה.. הגוף שלי מתחיל לקבל צורה שומנית והבטן שלי נהיית צמיגית.. אני עושה ביום שישי ושבת הליכה של 45-60 דקות..הליכה בינונית . ופעמיים בשבוע אני בשיעור עיצוב וחיטוב הגוף.. אני משתדלת לעלות כל יום במדרגות4-10 קומות. וללכת לבי"ס ברגל. אני אוכלת כל יום בין 1500-2500 קלוריות.. שבעיקר מאוכל בריא. לדוגמא אתמול אכלתי: בבוקר-3 פרוסות לחם קל עם קופסא של קוטג' 1% וסלט שמורכב מחסות עגבניה ולימון. ביניים-סוכריה קטנה,מסטיק קטן,ו 2 מעדנים דיאט בטעם שוקולד. צהריים-כוס אורז מלא עם תבלינים (וכף שמן) עם שניצל בגריל,תפוחי אדמה שעועית,ופרוסת חלה. ביניים-שוקו אייס קפה דיאט ללא סוכר-130 קל' לבקבוק. ערב- חצי כוס אורז עם חצי קופסאת טונה במים,קצת זיתים וירקות. ואחר כך אכלתי גלידה חלבית(יצא 600 קל'). לפי החישוב שלי יש פה בערך 2400 קל' מה אני צריכה לשנות בתפריט שלי?? היום אכלתי.. בוקר-מעדן דיאט שוקולד-64 קל' ושוקו דיאט-130 קל'. וקצת מסטיקים ללא סוכר. צהריים-חזה עוף,פרוסת חלה,פסטרמה דלת שומן(17 קל' פרוסה) סלט חסה עם עגבניות ולימון,ו 4 כפות דייסת שיבולת שועל(עם מים ומלח). ביניים-חצי בננה,חצי קלמנטינה,ואבטיח. מה לשפר? איך אני יכולה לצמצם כמויות באוכל?? ו..עוד משהו יש לי ממש תאווה לגלידה אני מסוגלת לאכול קופסא ביום ואני יודעת שזה גורם לעלייה במשקל..האם לא לאכול בכלל? והאם המעדנים דיאט שוקולד,שוקו ,וכוס אורז כל יום זה משמין?? צריכה עצות.. תודה מראש:] נועה.
לקריאה נוספת והעמקה
03/04/2009 | 09:37 | מאת: עדי מילר
שלום נועה צייני בבקשה את גילך. בברכה עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי
06/04/2009 | 12:05 | מאת: נועה
12/04/2009 | 13:14 | מאת: עדי מילר
שלום נועה אין לך מה לחשוש מהעליה של 2 ק"ג ובהחלט אינך צריכה לצמצמם בכמויות האוכל, אך אני כן ממליצה להתחיל לשים לב לכמויות הממתקים והחטיפים שהינך אוכלת. המלצתי היא לצרוך חטיפים וממתקים באריזה אישית ולא מחבילה, אין צורך לא לאכול בכלל אך יש לצרוך במתינות. לדוגמא במקום גלידה מקופסה מומלץ לקנות שלגון או גלידה בכוס אישית. בברכה עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי