ויטמין B12
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
01/04/2009 | 11:06 | מאת: מיכל
שלום אני צמחונית לא אוכלת בשר ולא דגים ויש לי מחסור של B12, רציתי לדעת באיזה אוכל יש ויטמין B12? והאם במרציפן בגלל שזה עשוי משקדים הויטמין נשמר? בברכה, מיכל.
לקריאה נוספת והעמקה
01/04/2009 | 13:56 | מאת: עדי מילר
שלום מיכל ויטמין B12 מקורו מהחי ומצוי בבשר, דגים וביצים. בברכה עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי