לעדי- בהמשך להודעה מה- 26
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
29/03/2009 | 14:55 | מאת: אסצר
ב-26 כתבתי לך שקשה לי להיפטר מ-4 קילו אחרונים (לאחר הלידה לפני חצי שנה), ביקשת ממני לציין לך משקל, גובה, והנקה, אז ככה: אני בת 25, גובה- 1.67, המשקל שלי טרום הלידה היה 55, ולמשקל הזה אני רוצה לחזור. כפי שציינתי שבועיים אחרי הלידה כמעט כל המשקל שהעליתי יצא ונעלם... ושקלתי 61. כיום חצי שנה אחרי הלידה אני שוקלת 59. כללית אני ניראת מצויין, אבל את יודעת, בכל אופן, אני רוצה לחזור למשקל הקודם, ולהיפטר מהביטנונת המדילדלת הזו... הק"ג האחרונים להיכנס בדיוק לכל הבגדים. כללית אני אוכלת בריא, משתדלת לעשות כפיפות בטן, ובאמת הנקודה שהכי מפריעה לי זה הבטן הקטנה המידלדלת, אני רוצה לחזור להיות שטוחה, בפרט שאני מתכננת עוד הריונות בחיי, ואם זה יישאר, אז יהיה לי הצטברות מלידה ללידה. בכל אופן- הנקה- כן, אני מניקה מלא, הבת שלי אוכלת כל שעתיים וחצי, בשבועיים האחרונים התחלתי לתת לה קצת ירקות מרוסקים, פעם ביום, אך לא רציני. תודה לך עדי על תשומת הלב והזמן שאת מעניקה לכל אחד ואחת.
לקריאה נוספת והעמקה
01/04/2009 | 11:27 | מאת: עדי מילר
שלום אסתר לאור העובדה שמשקלך נמצא בטווח התחתון התקין והעובדה שהינך מניקה באופן מלא אני ממליצה לך להמשיך להקפיד על תזונה נכונה, לא לצמצם או להפחית כדי להיפטר מהעודפים האחרונים אלא לעבוד באופן יותר ממוקד על שרירי הבטן... ובעיקר אני ממליצה לך להיות סובלנית לק"ג האחרונים. את מוזמנת לפנות לפורום העוסק ב"אימון, כושר גופני ותזונה" לשם קבלת ייעוץ לגבי עבודה על שרירי הבטן לאחר הלידה. בברכה עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי