בוקר טוב...
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
18/03/2009 | 07:43 | מאת: ניב רגל
בס"ד שלום, הייתי רוצה לשאול האם אני יכול לאכול בבוקר כשאני קם בערך ב-7 קורנפלקס עם חצי כוס פלסטיק של חלב מבלי להשמין?? הבעייה היא גם שבקורנלפלקס יש ברזל ובחלב יש סידן וזה לא טוב...צריך ויטמין A לפי מה שהבנתי כדי שהסידן ייספג ובשביל שהברזל ייספג בגוף צריך יותר ויטמין C... הייתי רוצה מאוד שתעזרו לי ואני הכי הרבה הייתי רוצה לדעת האם זה משמין והאם רצוי וכדאי בכלל לאכול את זה בזמן דיאטת הרזיה... אהה...ואני בן 17 וחצי,שוקל 65 ק"ג והגובה שלי הוא בערך מטר 65... בתודה מראש, ניב רגל...
לקריאה נוספת והעמקה
19/03/2009 | 16:45 | מאת: עדי מילר
שלום ניב אתה בהחלט יכול לאכול קורנפלקס עם חלב בבוקר מבלי להשמין בתנאי ששאר הארוחות שלך ביום יהיו מותאמות לצריכה הקלורית שלך... כלומר, בדיוק כפי שציינתי בשאלתך לגבי הלחם זה דורש אנמנזה מלאה ומפורטת יותר. אגב ויטמין D הוא זה המסייע לספיגת הסידן המצויי במוצרי חלב. אתה מוזמן להירשם לאתר דיאטה אונליין, השירות בשלב זה הינו בעלות סמלית של 89 ¤ בחודש, תקבל תפריט מאוזן שיעזור לך להשיג ירידה במשקל. להרשמה: www.drlevy.co.il חשוב לי לציין שעקב גילך הצעיר הרישום כולל הסכמת הורים. בברכה עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי