בוקר טוב..הייתי רוצה לקבל ייעוץ..!
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
בס"ד בוקר טוב... קוראים לי ניב.אני בן 17 וחצי.אני שוקל 65 ק"ג והגובה שלי הוא מטר 65... רציתי לשאול מה מומלץ וכדאי לאכול בבוקר בזמן דיאטת הרזיה נכונה ומגוונת?? כמו כן,רציתי לדעת כמה פרוסות של לחם אפשר לאכול ביום מבלי להשמין.. אני מתכוון ללחם רגיל אחיד לפעמים לבן או לפעמים שחור..זה לא ממש משנה לי... או שגם האם עדיף פיתה פיתה... אשמח לקבל תשובה... זה יעזור לי מאוד..! בתודה מאוד, ניב רגל...
שלום ניב ראשית סליחה על העיכוב. חשוב לי לציין שמשקלך נמצא בטווח התקין. אני ממליצה שארוחת הבוקר תכלול כריך או דגני בוקר העשירים בסיבים תזונתיים ומופחתים כל האפשר בסוכר עם חלב או יוגורט. קשה לי לענות לך כמה פרוסות לחם עליך לאכול מבלי להשמין כיוון שזה תלוי בתזונה שלך במשך כל היום וכמובן שזה מאוד אינדיוידואלי ודורש פרטים נוספים כמו אנמנזה תזונתית נוכחית, היסטוריה של דיאטות, פעילות גופנית וכו' הדורש פגישה פרטנית עם דיאטנית קלינית. בברכה עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי