שאלה חשובה!!!
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
שלום שמי יעל אני בת 14 וחצי גובהי הוא 164 ומשקל 59,אני יודעת שמשקלי בטווח התקין אך ברצוני להצר היקפים כיצד עושים זאת?
לקריאה נוספת והעמקה
שלום יעל עקב גילך הצעיר והעובדה שמשקלך נמצא בטווח התקין אני ממליצה לך להצר היקפים בעזרת פעילות גופנית, רצוי לשלב פעילות אירובית (לדוגמא הליכה, ריקוד, אופניים וכו') ופעילות אנארובית (לדוגמא שיעורי עיצוב וחיטוב). בברכה עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי