דחוףףףףףףףףףףףף
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
בבקשה.... כמה קלוריות יש בתפריט זה, כמה ניתן לרדת איתו בשבוע בהנחה שעושים 6 פעמים ספורט בשבוע של שעה כל פעם?? ארוחת בוקר 2 לחמית . ביצה קשה . חצי עגבנייה . כוס נס קפה דל שומן ללא קפאין . ארוחת ביניים תפוז. ארוחת צהריים חזה עוף / דג / סטייק. סלט ירקות. תפוח אדמה. ארוחת ביניים שלגון. ארוחת ערב 2 פרוסות לחם קל. 2 כפיות טונה קריסט 5 %. ירקות. כוס קולה דיאט. תודה.. האם מישהו לקח רדוקטיל ורזה איתו??? ספרו לי
שלום אינה לא ציינת גיל, משקל וגובה, בכל מקרה התפריט מכיל פחות מ- 1000 קק"ל... חשוב לי לציין שלעודף מוטיבציה בהקשר של צריכת קלוריות יש מחיר לא קטן. למעשה אכילה של מעט מדי קלוריות (גברים עד 1600 קלוריות ונשים עד 1200 קלוריות) לא רק שאינה מסייעת לדיאטה היא עלולה אף להרוס אותה. הגוף זקוק לאנרגיה זמינה כדי לתפקד בצורה תקינה. כשאנחנו לא מספקים לגוף את האנרגיה שהוא זקוק לה, הוא ינצל מאגרים אחרים בגוף, כמו אנרגיה האגורה ברקמת השריר. ירידה ברקמת השריר גוררת ירידה בהוצאת האנרגיה היומית, שבסופו של דבר תביא להשמנה. בברכה עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי