אוף נימאס ליייייייייי :(
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
12/02/2009 | 16:53 | מאת: שמנננננההההההההההההההההה
דייי כבר נימאס לי אני לא מצליחה לעשות דיאטה אני בת 15 שוקלת 102 קילווו ניסיתי כל כך הרבה דיאטות שום דבר לא מצליח ליי אני רוצה לעשות לבדיייי כל הזמן אני אומרת ממחר ממחר ובנתיים אני רק אוכלת ואוכלת פשוט לא מפסיקה! אין לי חברות כולם צוחקים עליי התדרדרתי בלימודים איך זה שאנשים הולכים לפי המראה החיצוני ולא הפנימי!!!? אני כל כך חברה טובה עם לב טובב ואין לי חברות רק בגלל שאני שמנה איך זה יתכןן?!?! בבקשה מישהו יכול לרשום לי תפריט עם קצת קלוריות ואני יעשה לבד בלי שאף אחד ידע אני כבר מתוסכלת פשוט מתוסכלת בקקשה ממכם תעזרו לי אני על סף יאוושש... :( הכי קשה לי לשמוע את אמא שלי אומרת למה את לא מביאה חברות הביתה? למה את לא הולכת לחברות,ימי הולדת .פגישות כיתתיות וכו'.... מה אני יגיד לה ?? אמא..בגלל העודף משקל שלי אין לי חברות????????? תעזרו ליי בבקשהה תעודדו אותיי תראו לי את נקודת ההתחלה אוףףף אני רושמת לכם עם דמעותתתתתתתת אני ככל כך אשמח שתעזרו לי ולא תתעלמו ממני... תודה רבה רבה רבההה :(
לקריאה נוספת והעמקה
15/02/2009 | 00:14 | מאת: no diet man
דבר ראשון אני ממליץ לך לשתף את אמא שלך (או אבא או אדם בוגר אחר שאת סומכת עליו ומרגישה נוח לדבר איתו) באיך שאת מרגישה כי היא יכולה להיות החברה הכי טובה שלך. קשה להתמודד לבד ואמא יכולה לפחות להקשיב. דבר שני, כנסי לפורום השכן שנקרא "הרזיה ללא דיאטה" ונסי לקרוא כמה שיותר. יש הרבה מה ללמוד, זה יכול לעשות שינוי מהותי בנקודת המבט שלך. דבר שלישי מאו מאוד חשוב: אל תעשי דיאטה בשום פנים ואופן! דיאטה רק תחמיר את מצבך הנפשי והפיזי. אל תעשי לעצמך עונש כזה, זה לא מגיע לך ובטח לא יפתור את הבעיה.
15/02/2009 | 13:41 | מאת: עדי מילר
קראתי בעיון את דבריך וראשית אני חייבת להגיד שהקרב אף פעם לא אבוד מראש !!! הינך נמצאת בעיצומו של גיל ההתבגרות גיל בו לצערי הרבה קרטריונים נממדים באופן שטחי...כיוון שגיל ההתבגרות מאופיין בתהליך גדילה והתפתחות מינית מהיר, הדורש אנרגיה ומרכיבי מזון מגוונים. דיאטה לא מאוזנת הכוללת מעט קלוריות עלולה לפגוע בפוטציאל הגדילה שלך, ולכן אני לא ממליצה לך לעשות דיאטת קיצונית ובטח שלא לעבור את תהליך ההרזיה לבדך אני כן מאוד ממליצה לשתף את אחד ההורים שלך וביחד לפנות לרופא המשפחה לקבלת הפניה לדיאטנית קלינית לשם קבלת הדרכה וליווי בנושא תזונה נכונה וכמובן לשם קבלת תמיכה. אל ייאוש ובהצלחה רבה עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי לחצ/י כאן להוספת תגובה
23/02/2009 | 09:25 | מאת: רעות
אל תתיאשי!!אני בת 19 ושוקלת הרבה יותר ממה שאני צריכה. ותני לי לתת לך עצה,דווקא לעשות דיאטה לבד זה לא טוב!!! הביחד נותן מרץ,נותן הרגשה של אכפתיות. אתת צעירונות יש לך הרבה לעבור בחיים.אני בטוחה שאת ילדה מדהימה!! תכנסי אליי לאיימיל יש לי משהו בשבילך [email protected]