בבקשה תקראו :(
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
10/02/2009 | 15:38 | מאת: שמנה
הייי שמי ליטל אני בת 17 שוקלת 90 כל החייים שלי משאני זוכרת את עצמי נילחמת במישקל ובחיים לא מצליחה תמיד אני אומרת ממחר ממחר אבל מיום ליום אוכלת יותר ויותר אין יום בלי לחם בלי חטיפים בלי שוקולדים בלי מאפים ממש הכל כלול :( הבנים תמיד צוחקים עליי אבל אני לא מראה להם שאני מתעצבנת הכל פשוט בשקט... אני הייתי אצל שומרי מישקל את חרמון אצל כמה דיאטניות עשיתי מלא מלא דיאטת אף אחת לא נמשכה ליותר מ3 ימים ביזבזתי המון כספים אני מתביישת ללכת לדיאטניות כבר אני ניכנסת לדיכאונות בוכה רבה עם ההורים נמאסס לי כברררר תמיד אני חושבת עם הייתי רזה?? זה הדבר שהייתי רוצההההההההה מאדד רוצהההההההה :( בבקשה ממכם תעזרו ליייייי??? תרשמו לי תפריטטט.? תעודדו אותייי יעזור לי התמיכה שלכם תודה ליטל.
לקריאה נוספת והעמקה
10/02/2009 | 18:52 | מאת: עדי מילר
שלום ליטל קראתי בעיון את דבריך וראשית אני חייבת להגיד שהקרב אף פעם לא אבוד מראש !!! פעמים רבות אנו משקיעים אנרגיה ומאמץ בלעשות דיאטה ולרזות אך מתקשים. הדחף לאכול חזק מאיתנו. אנו פונים לדוגמא לאוכל ברגעי חולשה, כאשר אנו מצוברחים, מדוכדכים, מתוסכלים, חרדים, חשים ריקנות, לפעמים כדרך לפרוק זעם ומתח ולאחר מכן מתחרטים. במצבים אלו ורבים נוספים הפתרון של שינוי תזונתי בלבד אינו יכול לתת מענה מספק. המענה הייחודי הניתן לכך במרפאתנו הינו ע"י טיפול משלים קוגניטיבי התנהגותי שהותאם במיוחד לבעיית ההשמנה ע"י ד"ר לוי, ומטרתו לחזק את השליטה העצמית על עצמנו ועל האוכל. ניתן להוסיף ולהתרשם הן באתר המרפאה והן מספרו החדש של ד"ר לוי "לרזות מתחילים מהראש" בהוצאת כתר שיצא לאור בחודשים האחרונים. אתר www.drlevy.co.il ניתן לתאם פגישת ייעוץ חינם במרפאה בטלפון 036764880 בנוסף, את מוזמנת להירשם לאתר דיאטה אונליין, השירות בשלב זה הינו חינם, תקבלי תפריט מאוזן שיעזור לך להשיג ירידה במשקל. להרשמה: www.drlevy.co.il אל ייאוש ובהצלחה רבה עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי
10/02/2009 | 20:27 | מאת: ליטל
עדי תודה רבה על העזרה עודד אותי אפשר לומר. אין לי איימל איך אני יכולה להירשם? נוכל לדבר בטלפון?
14/02/2009 | 20:41 | מאת: אבי
ליטל שלום אני אבי בן24 וחצי אני הכי מבין אותך בעולם ותדעי לך שאני ירגשתי בדיוק מה שאת הרגשת אני ירדתי למעלה מ30ק"ג וכל חיי הייתי שמן בשביל זה אני מעוניין לעזור לך בכל מה שתרצי תמיכה,תפריטים,וכל מה שקשור להרזיה אבל שתדעי דבר אחד הכל מתחיל אך ורק בך אם את לא תעשי את השינוי הזה ותעזרי לעצמך אף אחד לא יעזור לך.אני מאוד רוצה לעזור לך אז תיצרי איתי קשר באיימיל ואני ישמח לעזור [email protected]
23/02/2009 | 11:34 | מאת: רעות
ליטל! לא להתייאשש... אסור! כנסי אליי או לאימיל או לאי סי קיוו. יש לי משהו בשבילך. 402700499 [email protected]