ארוחות
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
06/02/2009 | 10:16 | מאת: רונה
שלום! ירדתי לאחרונה 18 ק"ג ואיני מצליחה לשמור על ההישג. במסגרת עבודתי אני כל הזמן בנסיעות ואיני יודעת לסדר את הארוחות כך שאוכל לשבוע ולהמשיך לרדת במשקל. יש לציין שאני חוזרת בשעות מאוד מאוחרות הביתה. מה עליי לאכול כדי לשבוע ולרדת במשקל?
לקריאה נוספת והעמקה
07/02/2009 | 15:51 | מאת: עדי מילר
שלום רונה כל הכבוד על הירידה במשקל בהחלט הישג מרשים !!! קודם כל הרשי לספר לך, שאת התופעה שאת מתארת חווים כ-95% מהאנשים שיורדים במשקל. החלק, אולי היותר קשה בתהליך הוא שמירה על התוצאות. דרך טובה להבטיח, או לעלות את סיכויי השמירה על המשקל לאחר הירידה, היא לבחור בתכנית אכילה להרזיה, שהינה מתונה, מתאימה לסדר יומך באופן אישי, שכוללת את כל רכיבי התזונה ומשלבת מזון מגוון בתפריט, כולל מאכלים שהם אולי עתירי קלוריות, אך מאוד אהובים עלייך. בצורה כזו תוכלי להתמיד בצורת האכילה החדשה כל הזמן. כלומר, גם לאחר שתסיימי להשיל את הקילוגרמים המיותרים, תמשיכי לאכול באותה דרך וכך תמנעי את הלופ. בנוסף, מומלץ לשלב טיפול התנהגותי, שיזהה את הנקודות החלשות שלך (למשל את הגורם לזלילה, כפי שתיארת) ויעזור לך להתמודד ולתקן את דרך המחשבה וההתנהגות בנקודות אלו. התאמת תפריט לשם שמירה על המשקל הינו אינדיוידואלי ודורש פרטים נוספים כמו אנמנזה תזונתית נוכחית, היסטוריה של דיאטות, פעילות גופנית וכו' הדורש פגישה פרטנית עם דיאטנית קלינית. בהצלחה רבה עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי