צריכה עזרה
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
02/02/2009 | 12:48 | מאת: גאה בעצמי
היי.. אני אחרי ירידה גדולה במשקל(למעלה מ - 40), הגעתי למשקל היעד, החלטתי להפסיק לעשן ואני כיום שנה לא מעשנת עם עודף משקל של כמה ק"ג שמאוד מפריעים לי, ניסיתי הכל, ירידה בקלוריות, ירידה בפחמימות, הוספת ספורט, וכלום לא עוזר.. מהי המלצתך? תודה
לקריאה נוספת והעמקה
07/02/2009 | 15:03 | מאת: עדי מילר
שלום ראשית כל הכבוד על הירידה במשקל בהחלט היישג מרשים !!! צייני בבקשה גיל, משקל וגובה. בברכה עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי
08/02/2009 | 10:14 | מאת: גאה בעצמי
תודה על התשובה הנתונים הם בת 32, 167, 70