לא יורדת
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
01/02/2009 | 14:00 | מאת: סיג
בהמשך למכתבי גובה1.75 משקל 84 ק"ג בהקשר לבולמיה ממש אין זה קורה אחת לארבעה חודשים, הבולמיה היא כתוצאה שאין ירידה במשקל בא התיסכול אבל כאשר אני במסגרת אני לא חושבת על זה .
לקריאה נוספת והעמקה
05/02/2009 | 18:30 | מאת: עדי מילר
שלום סיגל ראשית סליחה על העיכוב. חשוב לי להדגיש שפעמים רבות אנו משקיעים אנרגיה ומאמץ בלעשות דיאטה ולרזות אך מתקשים. הדחף לאכול חזק מאיתנו. אנו פונים לדוגמא לאוכל ברגעי חולשה, כאשר אנו מצוברחים, מדוכדכים, מתוסכלים (כמו לדוגמא במקרה שלך בו קיימת תחושת תיסכול מאי ירידה במשקל) , חרדים, חשים ריקנות, לפעמים כדרך לפרוק זעם ומתח ולאחר מכן מתחרטים. במצבים אלו ורבים נוספים הפתרון של שינוי תזונתי בלבד אינו יכול לתת מענה מספק. המענה הייחודי הניתן לכך במרפאתנו הינו ע"י טיפול משלים קוגניטיבי התנהגותי שהותאם במיוחד לבעיית ההשמנה ע"י ד"ר לוי, ומטרתו לחזק את השליטה העצמית על עצמנו ועל האוכל. את מוזמנת להוסיף ולהתרשם הן באתר המרפאה והן מספרו החדש של ד"ר לוי "לרזות מתחילים מהראש" בהוצאת כתר שיצא לאור בחודשים האחרונים. אתר www.drlevy.co.il ניתן לתאם פגישת ייעוץ חינם במרפאה בטלפון 036764880 לגבי שאלתך בנושא הקלוריות לעודף מוטיבציה בהקשר של צריכת קלוריות יש מחיר לא קטן. למעשה אכילה של מעט מדי קלוריות לא רק שאינה מסייעת לדיאטה היא עלולה אף להרוס אותה. הגוף זקוק לאנרגיה זמינה כדי לתפקד בצורה תקינה. ולכן תני לגוף זמן להסתגל... אחרי הכל הגוף שלך רגיל לדיאטות כסאח ועליו "ללמוד" לאכול... סבלנות. לגבי הבדיקות ממומלץ לבצע בדיקה של בלוטת התריס כפי שכבר עשית, אני מזמינה אותך להתייעץ עם רופא המשפחה שלך בנושא הבדיקות שלך. בהצלחה רבה והרבה סבלנות עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי