הצרת הקפים -שאלה
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
26/01/2009 | 14:11 | מאת: יולי
שלום רב., אשמח לקבל תשובה, כבר מספר שנים שאני (בת 35) מנסה לרדת במשקל ,גובה 165 משקל 78 כרגע.... ממדיאטה להרזיה ותזונה נכונה, וגם ספורט בחדר כושר. יש לי 2 "קפלים" במותניים שמתעקשים להעלם. האם הורדת שומן בשיטת אולטרסואנד החדשה, זה יעיל? או שאיבת שומן בדרך אחרת, כדי להקל על התחושה ולהמשיך בתזונה נכונה וספורט? מהם המלצותייך בבקשה? תודה יולי
לקריאה נוספת והעמקה
27/01/2009 | 13:00 | מאת: עדי מילר
שלום יולי חשוב לי להדגיש ששאיבת שומן ושיטות אחרות מסוג זה אינם משנות הרגלי חיים. הסרת שומן אכן מתקנת פגמיים אסתטים כמו שאת מתארת אך הם אינם תחליף לדיאטה כיוון שבמידה ולא שומרים על תזונה ופע"ג לאחר הניתוח השומן יצטבר במקום אחר בגוף, בדר"כ באזור סמוך לשאיבה. בנסוף יש לקחת בחשבון שכמו בכל פרוצטורה ניתוחית גם בשאיבת שומן טמונים סיכונים בריאותיים. ועל כן, המלצתי היא קודם כל להקפיד על תזונה נכונה ופע"ג את עדיין צעירה ולכן אין סיבה שלאחר ירידה במשקל ה"קפלים" ישארו באותו המצב. בברכה עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי