צריכה קלורית יומית
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
21/01/2009 | 19:39 | מאת: חני23
שלום,אני בת 23,גובה 1.63 ומשקל 51 ק"ג..רציתי לדעת כמה קלוריות אני אמורה לצרוך ביום בכדי לרדת קילו או שניים או בשביל לא לעלות במשקל?
לקריאה נוספת והעמקה
22/01/2009 | 17:49 | מאת: עדי מילר
שלום חני חשוב לי לציין כי הינך נמצאת בטווח התקין התחתון !!! ירידה נוספת במשקל אינה מומלצת עבורך ויכולה אף להזיק לבריאותך. מספר הקלוריות הנדרש לשם שמירה על המשקל הינו אינדיוידואלי ודורש פרטים נוספים כמו אנמנזה תזונתית נוכחית, היסטוריה של דיאטות, פעילות גופנית וכו' הדורש פגישה פרטנית עם דיאטנית קלינית. בברכה עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי