קוואקר
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
שלום כמה קלוריות יש בקערת דייסה המורכבת מ 3 כפות יבשות (לפני הבישול) של שיבולת שועל? ללא חלב וללא סוכר, אך ורק מים תודה
לקריאה נוספת והעמקה
שלום חגית ב- 3 כפות קוואקר (כ-30 גרם) יש כ- 120 קק"ל ועושר של ויטמינים, מינרלים וסיבים תזונתיים. בברכה עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי