ברצוני לדעת מה הכי כדי לאכול אחרי שמתעלפים?
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
14/01/2009 | 13:29 | מאת: שליו
תודה
לקריאה נוספת והעמקה
21/01/2009 | 12:50 | מאת: עדי מילר
שלום שליו ראשית סליחה על העיכוב. התעלפות יכולה לנבוע מסיבות רבות ומגוונות החל מהלם ריגשי, עמידה ממושכת, שתיית אלכוהול מרובה ללא מזון, התייבשות, ירידה בלחץ דם, חולשה כללית, ועד להפרעותת בקצב לב, דימום ממושך וכו'. בדר"כ מומלץ להחזיר נוזלים מיד לאחר ההתעלפות למעט בהם ההתעלפות נובעת עקב נפילת סוכר פיתאומית (שכיח אצל חולי סוכרת), בהם חשוב לאכול מיד סוכר זמין כמו לדוגמא 2 כפיות סוכר או שתיה ממותקת. בברכה עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי