איך לא להשבר ולהמשיך בתהליך הדיאטה?
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
12/01/2009 | 16:50 | מאת: NM
אני בת 37 ושוקלת כ-130 ק"ג אני במצב גרוע. כל פעם שאני מתחילה בתהליך של הדיאטה יש מה ששובר אותי ואני נישברת וחוזרת לאכול כמו חזיר למרות שאני יודעת שזה מזיק לי איך להתמודד עם זה? פניתי לרופא והוא המליץ לי על טבעת בקיבה אני פוחדת מזה אבל קבעתי פגישה עם הרופא המנתח לשמוע על התהליך הזה, האם זה תהליך מסוכן?
לקריאה נוספת והעמקה
13/01/2009 | 14:58 | מאת: Victoria
Hi, Iesh li tabaat kvar 6 shanim ve totzaot arykyt tvah ein li le tzaari. Im lo tisgeri et ha pe shym tabaat lo taazor. Ani iaradeti mi 120 kilo le 68 ve beshanim ahronot hazarti le 95. Aval ahshav ein li kis mara, iesh li dalakot hozrot be meaim ve koshi leehol ohel mytzak mi batzakot ba veshet ve ani lokahat tryfot kanire ad sof haiai. Baboker leahar hanityah ksheshatiti mitz mango arofe amenateah sheli amar li she im ani lo estom at ape ve afsik leehol dvarim shmenim ve metykim shym nityah lo yaazor li ve hy tzadak. Im at rotza ladaat ioter pratim, tihtevi li le email: [email protected] Rak be otiot anglit ki ein li ivrit be mahshev
19/01/2009 | 17:33 | מאת: עדי מילר
פעמים רבות אנו משקיעים אנרגיה ומאמץ בלעשות דיאטה ולרזות אך מתקשים. הדחף לאכול חזק מאיתנו. אנו פונים לדוגמא לאוכל ברגעי חולשה, כאשר אנו מצוברחים, מדוכדכים, מתוסכלים, חרדים, חשים ריקנות, לפעמים כדרך לפרוק זעם ומתח ולאחר מכן מתחרטים. במצבים אלו ורבים נוספים הפתרון של שינוי תזונתי בלבד אינו יכול לתת מענה מספק. המענה הייחודי הניתן לכך במרפאתנו הינו ע"י טיפול משלים קוגניטיבי התנהגותי שהותאם במיוחד לבעיית ההשמנה ע"י ד"ר לוי, ומטרתו לחזק את השליטה העצמית על עצמנו ועל האוכל. ניתן להוסיף ולהתרשם הן באתר המרפאה והן מספרו החדש של ד"ר לוי "לרזות מתחילים מהראש" בהוצאת כתר שיצא לאור בחודשים האחרונים. אתר www.drlevy.co.il ניתן לתאם פגישת ייעוץ חינם במרפאה בטלפון 036764880 לגבי התהליך הניתוחי ד"ר מצקין תענה לך בהמשך... בברכה עדי מילר דיאטנית קלינית שיטת ד"ר לוי להרזיה
20/01/2009 | 16:32 | מאת: ד"ר סילבינה מצקין לוי
שלום לך: לאחר שעיינתי בתשובתה של עדי נותר לי רק להוסיף כי הניתוח מאוד מומלץ במצבים כמו שלך. על פי ההנחיות הרפואיות מומלץ לפנות לניתוח בריאטרי כאשר ה- BMI הינו מעל 40 או 35 עם מצבים נלוים. אמנם לא רשמת מהו גובהך אך על פי המשקל נראה לי שאת בטווח הזה. כאשר מעריכים נזק מול תועלת אין ספק שדרגת השמנה גבוהה מהווה גורם סיכון משמעותי למחלת לב וטרשת עורקים, כיום מתבצעים מגוון ניתוחים ולא רק טבעת, בידיים טובות יעילותם גבוהה ביותר והסיכון באופן כללי לא גבוה. יש לך הזדמנות לשאול את כל השאלות בייעוץ אצל הכרורג, את זו שתחליטי בסופו של דבר האם את מעוניינת או לא. מניסיונינו במרפאה אנחנו מלווים אנשים לפני ואחרי הניתוחים, התוצאות נהדרות כאשר מלווים את הניתוח עם כל התמיכה מסביב והטיפול לשינוי ההתנהגותי כפי שעדי סיפרה לך. הטבעת היא לא פתרון קסם! אלא כלי עזר שיעזור לך לעבור את תהליך ההרזייה ביתר קלות ובעיקר לשמור על תוצאותייך לאורך זמן. בהצלחה ד"ר מצקין