שריפת קלוריות..כנס בבקשה.
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
שלום , האם כמו שחברה שלי אומרת , כשמישהו בוכה הוא שורף קלוריות? וכשלמישהו קר הוא שורף קלוריות? ועוד שאלה... כמה קלוריות שורפים בערך כשעושים פיפי.. תודה רבה . המשך יום טוב , עדי .
לקריאה נוספת והעמקה
בהמשך להודעה הקודמת על מתן שתן, האם גם מתן צואה זה עוזר לירידה במשקל ? או, כמה קלוריות מאבדים בגוף ממתן צואה בכמות ממוצעת ? תודה חסוייה
שלום כל פעולה שהיא מצריכה שימוש באנרגיה מה שמוביל לבזבוז קלוריות...מכאן שבוכים, עושים צרכים או מתחממים הגוף "מבזבז" קלוריות אך לצערי מספר הקלוריות ה"מבוזבזות" בפעולות הנ"ל הוא זניח ושולי ולכן אין צורך לקחת אותם בחשבון. בברכה עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי