צריכת קלוריות
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
אני שוקלת כ-50 ק"ג, וגובהי הוא 1.70. כמה קלוריות גופי שורף ביממה ללא פעילות גופנית? [כלומר רק פעיליות כמו שינה, אכילה, ישיבה, קריאה וכו'..]. כמה קלוריות מומלץ לאכול כדי להרזות? וכמה קלוריות מומלץ לאכול כדי להישאר במשקל הנוכחי? תודה מראש על העזרה, מאי.
לקריאה נוספת והעמקה
שלום מאי לפי נתוני המשקל והגובה (הינך נמצאת בתת משקל) והשאלות על שריפת קלוריות והרזיה.... אני מתרשמת שקיימת בעיה הקשורה לאכילה ודימוי גוף. מכאן שאני מאוד ממליצה לפנות לטיפול אצל דיאטנית קלינית (את יכולה לבקש הפנייה מרופא המשפחה) כיוון שלערכתי תשובה בפורום לא באמת תוכל לעזור לך. בהצלחה עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי