עדיין אוכל כמו שמן
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
שלום, אני בן 24, והגובה שלי 1.86, לפני כשנתיים משקלי היה 103 ק"ג עם 27% שומן נרשמתי לחדר כושר והשלתי מעצמי 26 ק"ג וכיום אני שוקל 77 ק"ג עם 11.9% שומן אך לאחרונה אני מוצא את עצמי רעב יותר ויותר ואוכל המון אוכל בעיקר עם העיניים והתוצאות נראות במספרים, עליתי ל-13.3% שומן בחודשיים וזה למרות שאני מתמיד הן בפעילות אירובית והן בפעילות שרירים (המשקל אגב נותר 77 ק"ג) אני מבין שעם העבודה על השריר גם הצריכה של המזון תהיה גבוהה יותר אבל אני מפחד לחזור אחורה במיוחד לאור העלייה האחרונה באחוזי השומן אני לא עובד לפני תפריט מסודר, מעולם לא עבדתי, תזונאית אישית זה לא עסק זול, ותזונאית מקופ"ח כללית נותנת לי נקודות כלליות בלבד על תזונה ולא בונה לי תפריט לחזור אחורה זה מאוד מלחיץ אותי, אשמח לעזרתך תודה
שלום ראשית כל הכבוד על הירידה במשקל בהחלט הישג מרשים!!! אתה מתאר קושי שעולה אצל הרבה אנשים והוא הקושי לשמור על המשקל!!! את מוזמן להירשם למערכת הדיאטה שלנו, השירות ניתן בחינם בשלב זה, תקבל תפריט מתאים שבעזרתו תוכל לשמור על המשקל שהשגת. להרשמה: www.drlwvy.co.il במידה ואתה מחליט להשתמש בשירותי האתר ציין בבקשה כי מטרת הרשמתך הינה שמירה על המשקל ולא הרזייה!!! בברכה עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי