מעונין להתחיל דיאטה אבל לא יודע איך ..
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
שלום . קוראים לי דוד , אני בן 17 ואני שוקל : 80 וגובה : 1.75 ברצוני להתחיל לעשות דיאטה , אבל לא יודע מה צריך לעשות .. מה אוכלים ? איזה פעילות כושר עושים , הליכה ? ריצה ? תודה שבוע טוב .
לקריאה נוספת והעמקה
שלום דוד אתה מוזמן להירשם למערכת הדיאטה שלנו "דיאטה אונליין" השירות ניתן בחינם בשלב זה, תקבל תפריט מתאים אשר בעזרתו תוכל לרדת במשקל. להרשמה: www.drlevy.co.il עקב גילך הצעיר עליך להחתים את הוריך על הסכמתם. בעניין הפע"ג ממליצה על פעילות אירובית (הליכה, ריצה, אופניים וכו') כ- 3 פעמיים בשבוע + אימון אנארובי (אימוני כוח) כ- 2 פעמים בשבוע. בהצלחה רבה עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי