....
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
27/08/2008 | 17:09 | מאת: ...
למה להרזות בשבוע המון זה לא ממולץ?
לקריאה נוספת והעמקה
30/08/2008 | 20:55 | מאת: עדי מילר
שלום כדי להרזות בשבוע המון יש לעשות דיאטת "כאסח", דיאטות אלו אינן מומלצות כלל כיוון שבדיאטות מסוג זה מתפרקת בעיקר רקמת שריר ולכן ישנה ירידה גדולה במשקל (כיוון ששריר כבד יותר משומן). מאחר ושריר שורף יותר קלוריות משומן, איבוד מסת שריר מביא את הגוף למצב שבו הוא שורף פחות קלוריות. בדרך כלל קשה להחזיק מעמד עם דיאטת "כאסח" ואז שנשברים ומתחילים לאכול מעט יותר, מעלים במשקל והפעם מרקמת השומן. העליה במשקל נובעת מהעובדה שכעת הגוף שורף פחות קלוריות מאשר לפני הדיאטה עקב איבוד רקמת השריר ולכן, הרבה פעמים מעלים למשקל גבוה יותר מהמשקל שלפני הדיאטה. לכן מומלץ לרדת 0.5-1 ק"ג בשבוע באמצעות דיאטה מאוזנת המשולבת עם פע"ג. בברכה עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי