שאלהה
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
מה זה איבוד מסת שריר ובמה זה מתבטע?
לקריאה נוספת והעמקה
סליחה **מתבטא
שלום הכוונה באיבוד מסת שריר היא להרס שריר ואיבוד חלבון. ירידה ברקמת שריר מובילה לירידה גדולה במשקל כיוון שריר כבד יותר משומן אך יחד עם זאת גוררת ירידה בהוצאה האנרגטית היומית מאחר ושריר שורף יותר קלוריות משומן, דבר שבסופו של דבר מוביל להשמנה!!! בברכה עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי