משקל
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
22/08/2008 | 09:20 | מאת: אורן
שלום בחור בגובה 1.78 ומשקל 63.5 האם משקל זה תקין? עד איזה משקל לא כדאי לעבור או לרדת? ואיך אפשר לשמור על משקל יציב זה , משקל זה אחרי שמירת משקל ודיאטה בריאה. תודה
לקריאה נוספת והעמקה
23/08/2008 | 21:39 | מאת: עדי מילר
היי אורן אני ממליצה לא להמשיך לרדת במשקל כיוון שמשקלך כעת הינו המשקל המינימלי בטווח התקין לגובה. הטווח המשקלי המומלץ לגובה 1.78 הינו 63-76 ק"ג. שמירה על משקל נעשת ע"י תזונה מאוזנת בשילוב עם פע"ג. ממליצה לפנות לדיאטנית קלינית לקבלת ייעוץ והדרכה. בברכה עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי