מדוע לא עונים?
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
חברה,מה קרה ? אין מי שעונה תשובות . אני מחכה לתגובה על שאלתי תודה מראש
שלום נעמה: התשובה לשאלתך האחרונה לא נענתה עקב תקלת אינטרנט שהיתה לנעמה רון במהלך סוף השבוע. הסיבות לחוסר ירידה במשקל בגיל 50 הן רבות ומגוונות, לדוגמא דיאטה לא מאוזנת, פעילות גופנית לא נכונה ודרישה מוגזמת מהגוף שלנו לרדת במשקל. ישנו מצב שבו מבצעים פעילות גופנית נמרצת מידי והאספקה הקלורית היומית אינה מספיקה לגוף ולכן לא רק שלא שורפים קלוריות אלא שהגוף אוגר אותן והמשקל לא יורד. כך קורה להרבה מאוד אנשים ששנים עושים דיאטות קיצוניות ואז מפעם לפעם גופם מתגונן. בנוסף קחי בחשבון שכאשר מבצעים פעילות גופנית נוצר מצב של החלפת שומן בשריר, משקלו של השריר גבוה מין השומן ולכן לעיתים לא רואים את הירידה במשקל אבל רואים ירידה בהיקפים ובאחוזי השומן. אני ממליצה לך לפנות לאיש מקצוע על מנת לברר האם תכנית האימונים שלך והתפריט שלך אכן מתאימים לצרכים שלך ולמטרתך . בברכה ד"ר סילבינה מצקין לוי