שאלה חשובה
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
02/08/2008 | 13:33 | מאת: לילך
איך מורידים צדדים? זה הבעיה היחידה שמפריעה לי .. אני שוקלת 57 ,גובה 172. אני יחסית רזה לגובה שלייי אבל הצדיים ממש מפריעים לי אשמח עם תהני לייייי.
לקריאה נוספת והעמקה
02/08/2008 | 13:34 | מאת: לילך
תעני*
02/08/2008 | 20:44 | מאת: מוניקה קרן
שלום לילך, את רזה ולכן אין צורך לרדת במשקל. נראה לי שתהני מחיטוב הגוף. תכנית מסודרת של פעילות גופנית, הכוללת פעילות אירובית ופעילות כוח (חיטוב/ עיצוב) יכולה לעזור. התייעצי עם מדריך כושר מוסמך. בברכה מוניקה קרן
07/10/2008 | 14:41 | מאת: קרינוש
שלום קורים לי קרין ואני שוקלת 48 והגובה שלי 1.56 אני רוצה להוריד צצדים ובטן כי זה נורא מפריעה לי אני לא יכולה ללכת לחדר כושר אבל ספורט אני כל יום איזה תרגילים מורידים צצדדים ? אני אשמח אם תעזרי ליי ( :