מישהו יודע כמה קלוריות יש בלחמניה רגילה ?
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
30/07/2008 | 06:48 | מאת: דוד
שלום . רציתי לדעת כמה קלוריות יש בלחמניה רגילה , מקמח רגיל .. מקווה שמישהו יודע , אפילו בסביבות .. כמה קלוריות .. תודה !
לקריאה נוספת והעמקה
30/07/2008 | 07:04 | מאת: מוניקה קרן
שלום דוד, תלוי בגודל הלחמניה. לחמניה קטנה תכיל כ-160 קלוריות, ולחמניה גדולה יכולה להגיע גם ל-300. בברכה מוניקה קרן
03/08/2008 | 18:49 | מאת: דוד
תודה רבה :)
02/08/2008 | 21:36 | מאת: גיא
יש באתר נטוגרין יומן תזונה בו את יכולה להכניס כמעט כל סוג מזון ולדעת כמה קלוריות יש בו השימוש באתר בחינם, רק צריך להירשם להלן הקישור: http://www.netogreen.co.il/Nutrition/
19/10/2010 | 23:21 | מאת: שון
מישהו יודע כמה שוקלת לחמניה ממאפיית " מנחת הארץ" ? יכול להיות שיש בה 220 קלוריות ? למה התכוונת שאמרת "לחמניה גדולה" ומזה לחמניה קטנה ?