מה קורה לגוף לפני קבלת מחזור?
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
יש לי עליה של קילו לפחות ,למה הגוף זקוק לשמור כל כך הרבה נוזלים או מה שזה לא יהיה.
לקריאה נוספת והעמקה
שלום אמילי, רוב הנשים עולות לפני הווסת 3-1.5 ק"ג בממוצע, חלקן עולות אף יותר. העלייה במשקל קלה יותר בגיל צעיר, ויכולה להתגבר עם השנים. היא נובעת בעיקר מצבירת נוזלים ומירידה בהפרשת שתן. נשים רבות גם סובלות מהגדלת שדיים ומנפיחות בבטן, באצבעות ובקרסוליים, בעיקר לקראת סוף היום. למי שעושות דיאטת הרזיה מומלץ לא להישקל בתקופה זו, כדי לחסוך ייאוש ותסכול. המשקל חוזר לקדמותו עם הופעת הדימום או אחרי מספר ימים. פשוט ככה זה. בברכה מוניקה קרן