למה הבטן מתנפחת
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
29/07/2008 | 09:23 | מאת: גלית
אני לא אוכלת משהו מיוחד, ובמהלך היום אני מרגישה כי הבטן שלי מתנפחת, ממה זה יכול להיות? מה האפשרויות, זה מאוכל, משתייה, מחלב? תודה
לקריאה נוספת והעמקה
29/07/2008 | 17:33 | מאת: מוניקה קרן
שלום גלית, נפיחות במערכת העיכול נובעת מקשיי עיכול מסוימים. זה יכול להיות קושי בעיכול לאקטוז (סוכר החלב), זה יכול להיות מעודף סיבים תזונתיים, מעבר איטי במערכת העיכול של המזון, שתייה מוגזת, עצירות וכד'. האפשרויות רבות. נסי לשים לב האם התופעה מתרחשת אחרי מזון מסוים שאת אוכלת ונסי לראות האם היא נעלמת כשאינך אוכלת זאת. בברכה מוניקה קרן