אכילה אובססיבית
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
היי אני בת 23 וכרגע שוקלת 62 אני יודעת שהמשקל שי לא כזה נורא לגילי וגובהי 1.67 אבל כרגע אני במגמת עלייה אני בדיאטות כל החיים לני שנתיים שקלתי 48 -50 וזה כי לא אכלתי פחמימות בכלל!! ולפני חצי שנה הגעתי לשקל עצום של 73 ירדתי לשישים -התחלתי לרוץ ממש לאט ושמרתי מאד אני כותבת פה לא כי אני רוצה תפריט מסודר אלא מכיוון שיש לי בולמוסי אכילה אף אחד לא מבין את זה!!אני מאד קיצונית או שאני אוכל הכל או כלום ברור לפעמים אי מנסה לשמור אבל אז בא הרגע שהכל משתלט עלי ואני לא מצליחה להחזיק את עצמי ואז אני חושבת אם כבר אז כבר! אני לא אוכלת מתוך רעב !!ואז אני נכנסת ליכאון ולא רוצה לצאת מהבית ואני ממשיכה לאכול מין הרס עצמי כזה-וכל הסיפור הוא ין מעגל שלפמים אני מצליחה לשבור אותו כרגעאני בדאון רציני אני רוצה לדעת אם יש דבר כזה כדורים שהם לא"מדכאים תיאבון" אלא מדכאים מחשבות על אוכל כשאני אוכלת אני עושה זאת מהר ואני בכלל נהנת אני בדרך כלל אעשה זאת לבד ובחשאי עד שאני ארגיש בחילה אבל אני אף פעם לא אקיא ניסיתי כדורים כמו רדוקטיל אלי ואף פעם ניסיתי רקטלין ומאד אהבתי אבל אין לי מרשם ושוב אני מגיעה לאותה נקודה בה אני שואלת אם מישהו מכיר איזה כדור שיכול לעזור??? אני רוצה לציין שאני מסרבת לדבר עם פסיכיאטר או פסיכולוג!! אם למישהו יש איזשהיא עצה היא תתקבל בברכה-תודה מראש
תיקון-חוץ מרדוקטיל לקחתי אלי ואפילו רטלין
הי בילי בעייתך מוכרת לי. אני מטפל במרפאתי במצבים דומים לשלך. להתרשמותך האתר שלי www.drlevy.co.il . בנוסף לאחרונה לאור ספרי "לרזות מתחילים מהראש" בהוצאת כתר. תוכלי להשיג אותו בסטימצקי. יש פרק על הפרעות אכילה ועל בולמוסי אכילה ואופן הטיפול הניתן במרפאתנו. טלפון במרפאה 036764880 סיגל בהצלחה ד"ר לוי