דיאטה וספורט
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
שלום אני בת 35 המשקל ההתחלתי שלי היה 72 קילו התחלתי דיאטה לפני חודשיים וירדתי ארבעה קילו אבל זה נראה קצב איטי מדיי אני עושה ספורט 4 פעמים בשבוע אימון אירובי ואנאירובי. ושומרת על תזונה. אבל בשבועיים האחרונים אני עובדת ממש קשה בחדר כושר ומרגישה שהמאמץ אינו מראה תצאות. ואני תקועה. האם יכול להיות שזה נובע מבעיה מטבולית למרות שלפני חצי שנה עשיתי בדיקות דם ולא הייתה בעיה.
שלום מיכל, הקצב המומלץ לירידה במשקל הוא כחצי ק"ג לשבוע, שזה בדיוק הקצב שבו את יורדת. פעילות גופנית היא מאוד חשובה לצורך ירידה במשקל וגם שמירה על המשקל הנמוך החדש בהמשך. יחד עם זאת כשמעלים את העצימות שלה, במהלך ההרזיה, בגלל בניית שרירים יכול להראות כאילו הירידה במשקל נתקעת. התאמצי והתאזרי בסבלנות. יש בניית שריר ובמקביל יש פירוק שומן, שזה מצוין. דרך טובה לא להתיאש היא למדוד היקפים ולהרגיש בבגדים שאת מצטמצמת, למרות מה שמראה המשקל. המשיכי כך. בברכה מוניקה קרן
היי, לפני כחודש שאני שומרת על תזונה נכונה (אני עובדת בענף המזון כך שאני מקפידה על תזונה נכונה ומגוונת). לאחרונה הוספתי גם ספורט (ריצה / הליכה) 5.5 ק"מ ביום ועבודה על חיזוק שרירי הבטן. מאז התחלתי בתהליך לא ירדתי גרם אחד ואני לא מרגישה שום שינוי פיזי. לומר את האמת זה דיי מתסכל. בעבר (לפני שנה וחצי) הצלחתי לרדת במשך שנה כ- 17 ק"ג ולהגיע למשקל הנמוך מהמשקל שלי היום ב- 8 ק"ג. האם יש לכם הצעות לשיפור המצב רוח על מנת שלא אשבר בשלב כה מוקדם?