כמה קלוריות בתפריטים הבאים? בבקשה
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
17/07/2008 | 17:11 | מאת: מריואלה
תפריט ראשון: 4 פתית, 1 חבילת קוטג' 3%, 2 אפרסקים, 4 לחמקל, 2 פרוסות פסטרמה 2%, כף מיוקל 5%, 5 ירקות, גלידיאט (45 קלוריות) תפריט שני: 2 פתית, חצי חבילת קוטג' 3%, 8 ירקות, חבילת טונה במים, חטיף שוקולד (92 קלוריות), 3 פרוסות לחמקל
לקריאה נוספת והעמקה
18/07/2008 | 07:38 | מאת: מוניקה קרן
התפריט הראשון מכיל 745 קלוריות. השני 600 קלוריות. בברכה מוניקה קרן