הטיפה המרה
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
16/07/2008 | 18:17 | מאת: דקל
איך מורידים 3 קילו אחרונים ומעצבנים שלא ירדו גם אחרי אימונים רבים ומפרכים ותזונה נכונה הכוללת חלבונים ומיעוט בפחמימות????
לקריאה נוספת והעמקה
18/07/2008 | 07:34 | מאת: מוניקה קרן
שלום דקל, נסי אולי לתת לגוף שלך לנוח מעט. אני מבינה שאת בסיומו של תהליך הרזיה. זה גורר שינויים רבים בגוף. התמידי עם תפריט סביר לתקופה של מספר שבועות ואח"כ נסי שוב לצמצם במעט את התפריט. אגב, אולי הגוף שלך מנסה להגיד לך שזה המשקל המתאים לך. לאיזה משקל את מנסה להגיע? בברכה מוניקה קרן