השמנת יתר וחשש למחלות לב
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
07/07/2008 | 18:55 | מאת: שרון שין
שלום אני בת 32 בגובה 165 ושוקלת 85 ק"ג לא מזמן קראתי באתר אמריקאי של תרופות על מספר תרופות העוזרות בהפחתת השומנים בדם והורדת הכולסטרול. רציתי להתעניין ולדעת יותר על תרופות אלו. אילו תרופות יש בארץ המוממלצות לאנשים במצבי?
לקריאה נוספת והעמקה
08/07/2008 | 22:12 | מאת: ד"ר סילבינה מצקין לוי
שלום שרון: בארץ התרופות הנפוצות ביותר להפחתת שומנים בדם הן התרופות ממשפחת ה"סטטינים" . האם את יודעת שיש לך הפרעה בשומנים בדם? במידה וכן במצבך מומלץ לרדת במשקל ולאמץ אורח חיים בריא,במצב של השמנה ויתר שומנים בדם מומלץ להיעזר בתרופה להפחתת משקל מסוג רדוקטיל או אקומפליה. אנא דייקי יותר בשאלתך ואשמח להתייחס שוב . בברכה ד"ר סילבינה מצקין לוי