צריכה עזרה !
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
שלום אני בת 19 שוקלת 49 מטר 55. לפני כשנה עשיתי דיאטה ירדתי 32 קילו הייתי מאוד שמנה יחסית לגובה . במשך שנה אכלתי ארוחה אחת ביום ושתיתי הרבה נס קפה . היום אני רזה אפילו אומרים לי שרזה מדי וזה כבר לא יפה אבל יש בי פחד מלהשמין. אני אוכלת היום פרוסת לחם קל עם חומוס ונקניק ואולי בערב שוב פרוסה . אם אני אוכלת צהרים אוכל ממש מבושל למשך תפוחי אדמה בתנור עם חזה עוף אז אני חושבת שאכלתי הרבה שאסור לי יותר לאכול ושמהארוחה הזאת אני ישמין . הייתי רוצה לקבל ממך עזרה למה אני צריכה לאכול ביום ומתי הגוף באמת מתחיל להעלות במשקל והאם אני יכולה להעלות אם אני אוכל למשל ביום בבוקר את הפרוסת לחם בצהרים אורז עם חזה עוף ובערב שוב פרוסה. יש לציין שאני לא מנשנשת בין לבין שותה הרבה נס עם סוכרזית אחת . ומה שמעסיק אותי בעיקר זה איך לשמור על המשקל וכמה לאכול פחות כדי לא לעלות .
שלום דיקלה, כמובן שאת במשקל מצוין ביחס לגובה, אך הרגלי האכילה שלך גרועים. את בסכנה ממשית להפרעת אכילה, וכדאי לטפל בבעיה מיד. אני ממליצה לך לפנות ולקבל טיפול: טיפול תזונתי שילווה ע"י דיאטנית שתתאים לך תפריט ותלווה אותך בהגדלת כמות וסוג המזון שאת אוכלת, עד להגעה לתפריט נורמטיבי. וכן רצוי גם טיפול פסיכולוגי, כדי להתמודד עם דימוי הגוף והפחד מאכילה ומהשמנה. בברכה מוניקה קרן
דיקלה שלום הייתי ממליץ לך להכנס לאתר שלנו ולהרשם למערכת הדיאטה און ליין החדשה שלנו. ההרשמה חינם וכן החודש הראשון. הדיאטה און ליין תאפשר לך לקבל ממוניקה תפריט דיאטה מאוזן בהתאם להעדפותיך וכן יכולת לשאול שאלות אישיות את מוניקה בפורום אישי שלך - שלה , שיאפשר לך תמיכה אישית בתהליך הדיאטה ושמירתו. כמו כן תצטרכי להשקל אחת לשבוע ויהיה לך מעקב מסודר כולל המלצות אישיות מהדיאטנית ובנוסף תזכורות של התפריט לפי שעות הארוחות שלך בטלפון. האתר www.drlevy.co.il בהצלחה ד"ר לוי