משקל
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
שלום ד"ר.. אני בת 18 , משקלי הוא 68 וגובהי הוא 157. אני יודעת שאני נמצאת מעל המשקל, העניין שלא ממש רואים שאני מלאונת.. מה שקורה השמנתי בעיקר באיזור הרגליים והחלק האחורי של הגוף מה עליי לעשות? אני גם רוצה לרדת במשקל וגם לעצב את גופי. הבעייה שאני בדיאטה כבר המון זמן ואני לא יורדת במשקל!אני משלבת גם פעילות גופנית על הליכון ביתה שיש לי.
שלום נטלי, את בעודף משקל קל. היכן מצטבר השומן הוא עניין של מבנה גוף וקשה עד בלתי אפשרי להשפיע על כך. כדי להיפטר מהשומנים העודפים צריך לרדת במשקל. אני מבינה שאת עושה מאמצים שאינם עולים יפה וצריך לבדוק למה. האם אינך יורדת במשקל כלל? או שיש ירידה אך היא מאוד איטית. צריך לבדוק בדיוק מה וכמה את אוכלת וכן כמה פעילות גופנית את עושה ומאיזה סוג. כדאי להתיעץ עם דיאטנית שתבדוק בצורה מקצועית את הגורמים הללו ותמליץ לך כיצד לשנות כדי להשיג תוצאות טובות יותר. בברכה מוניקה קרן