נחירות
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
28/05/2008 | 23:06 | מאת: רשלה
שלום רב רציתי לישאול לגבי נחירות . זה עתה נודע לי שבשנתי החמצן אינו מגיע למוח שיש לי הפרעות בשינה ובנשימה ומשהו עים עינבל לא מתפקד. מהיתרגשות לא שאלתי שאלות ולא ברור לי כלום. הבנתי שכדאי לנסות לישון עים מסכה שאקבל לנסיון אבל מה הלאה? האים מצריך ניתוח? האים ירפא מעצמו? אים ביכלל?לתשובתכן אודה.
לקריאה נוספת והעמקה
01/06/2008 | 20:08 | מאת: ד"ר סילבינה מצקין לוי
שלום : לתסמונת דום נשימה בשינה יש מספר רב של סיבות, השמנה היא אחת המרכזיות אם כי ישנן גם אחרות כמו אלו הקשורות לתחום אף אוזן וגרון, במידה וישנה בעיה בענבל יש לפנות לרופא אף אוזן גרון ולדון עימו לגבי האפשרויות לטיפול. אני מניחה שההמלצה למסיכה נובעת מתוצאות של מעבדת שינה? אם כן יש לפנות לרופא שהפנה לביצוע הבדיקה על מנת לקבל את הפיענוח וההמלצות לטיפול. בברכה ד"ר סילבינה מצקין לוי