סימנים בציפורניים
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
הי ושלום, יש לי סימנים לבנים בציפורניים ובכלל הן די חלשות,מתפצלות... הבנתי שזה נובע המון מחסרים.מה מומלץ לאכול על מנת להשלים? ואני צמחונית. תודה
לקריאה נוספת והעמקה
שלום מיכל, ציפורניים חלשות יכלות להיות סימן לחסר באבץ, ברזל, חלבון ואולי ויטמינים ומינרלים אחרים. מכיוון שאת צמחונית, חשוב לדאוג לתפריט שיכיל את כל רכיבי התזונה. אני ממליצה לך לגשת לרופא המשפחה שלך ולעשות בדיקות דם לאיתור חסרים. כמו כן להתיעץ עם דיאטנית לבניית תפריט מתאים שיכסה את כל החסרים וימנע הווצרותם. בברכה מוניקה קרן