ספינינג
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
שלום, רציתי לדעת עם אני עושה ביום 20-30 דק' על אופני כושר 5 פעמיים בשבוע האם זה יעזור לי לרדת במשקל? [אוכלת נכון עם עודף של 4,5 קילו] או שזה יעלה לי במשקל קצת כי זה עושה שרירים ברגליים ושרירים מוסיפים משקל..
שלום שלי, כדי לרזות צריך לשלב בין תזונה מופחתת קלוריות ופעילות גופנית. אם את שומרת על התזונה ובנוסף מתאמנת על אופניים יש סיכוי סביר ביותר שתרזי. יש להבדיל ביןירידה במשקל להרזיה. הרזיה פירושה הפחתת מסת השומן בגוף. וזה מה שאת רוצה. ירידה במשקל, זה אומר שהמשקל יראה פחות ק"ג, שמקורם בשומן, אך גם בשרירים. אם לא היית פעילה גופנית כלל קודם, תבני מסת שריר מסוימת, שיכולה להתבטא על המשקל בכמה מאות גרמים עד 1 ק"ג לרוב. כל הזמן הזה שומן ימשיך להתפרק, וזו המטרה. כדאי לשלב פעילות גופנית לצורך ירידה במשקל. הפעילות מעלה את ההוצאה האנרגטית היומית, משמרת מסת שריר ובכך תורמת לפירוק מוגבר של מסת השומן, היא עוזרת בשמירת המשקל החדש. בברכה מוניקה קרן