האם לחם קל עשוי מקמח מלא?
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
מה יותר מומלץ לאכול ? לחם מלא או לחם קל? איפה יש פחות פחמימות?
לקריאה נוספת והעמקה
שלום לילך, לחם קל הוא לחם מופחת קלוריות. מכיל פחות פחמימות מלחם רגיל. 2 פרוסות לחם קל שוות מבחינה קלורית וכמות הפחמימות לפרוסת לחם רגיל. גורם אחר הוא סוג הקמח ממנו עשוי הלחם. יש לחם "רגיל" שעשוי מקמח לבן ויש שעשוי מקמח מלא. כמו כן יש לחם קל שעשוי מקמח לבן (יש גם חלה) ויש שעשוי מקמח מלא. הלחמים מהקמח המלא מומלצים יותר. הם מכילים יותר סיבים תזונתיים ויותר ויטמינים ומינרלים מאשר הקמח הלבן. השיקול לבחור לחם רגיל או לחם קל תלוי במטרה: האם רוצים לחסוך קלוריות, פחמימות? האם רוצים לאכול יותר פרוסות לחם במחיר של פחות? בברכה מוניקה קרן