משקל
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
13/05/2008 | 16:19 | מאת: אור
שלום כיצד אשמור על משקל תקין משקל יציב אני בן 32 משקל 64 גובה 1.78 כמה קלוריות אני יכול לאכול ביום? והאם עלי להמנע ממותקים כמו שוקולד עוגיות ? או שזה מצמיח כרס? עוד שאלה למות שאני רזה אני עושה הליכות כל יום חצי שעה ביום ו100 כפיפות בטן ביום הבעיה שאני לא מצליח לעשות יבועים בבטן מה עלי לעשות? יש לי קצת שומן בבטן כיצד להפטר מזה אבל הבטן שלי יחסית רזה? תודה
לקריאה נוספת והעמקה
13/05/2008 | 18:52 | מאת: מוניקה קרן
שלום אור, אם אתה שומר על משקל יציב, סימן שאתה אוכל את כמות הקלוריות שאתה צריך. כדאי לשמור על תזונה בריאה באופן כללי, שזה אומר לאכול מגוון, מכל קבוצות המזון: להעדיף דגנים מלאים, מוצרי חלב רזים, לאכול שפע ירקות ופירות מ-5 צבעים. להפחית באכילת מזון מטוגן, מעובד, חטיפים וממתקים. יש אתר מצוין המתאר את פירמידת המזון - אתה מוזמן לגלוש. www.mypyramid.gov פעילות גופנית סדירה ויומיומית היא חלק מאורח חיים בריא, וזה מצוין שאתה עושה זאת. לגבי הריבועים בבטן, זה הרבה פעמים עניין של מבנה גוף. כדאי להתיעץ עם מדריך כושר מוסמך. אולי יוכל לעזור. בברכה מוניקה קרן
15/05/2008 | 17:45 | מאת: אור
זהו שבעצם עד לפני כמה חודשים חצי שנה בערך הייתי שוקל 77 כים 64 קילו לאחר דיאטה טובה ירדתי במשקל יותר מדי נראה לי אבל היום יש לי משקל אדם ואני בודק את עצמי למשקל יציב השאלה שלי בעצם כדי שלמור על המשקל האם אסור לי לאכול מתוקים ואם כן כמה ביום כדי לשמור על משקל יציב ואם כן באמת האם מתוקים לא מרחיבים את הבטן אפילו בכמות קטנה?
15/05/2008 | 00:30 | מאת: מישהו
ריצה בעצימות בינונית עד קשה במשך 30 דקות עד שעה , 3 פעמים בשבוע ואימון כוח בבית שכולל משקולות יד וכפיפות בטן , בערך פעמיים בשבוע... עם לדוגמא רצים 10 פעמים בחודש זה כבר 6000 קלוריות פחות בחודש ו72,000 פחות קלוריות בשנה! עד לפני שנה הייתי בחור רזה עם ריבועים בבטן , הייתי אוכל מה שבא לי-סטייקים , המבורגרים , שוקולדים כל מה שרק אפשר... במשך כמה שנים הייתי כמעט אותו משקל! לפני שנה נסעתי לחמישה חודשים לדרום אמריקה שבהם הפסקתי לרוץ ולעשות כושר ובסוף הטיול העלתי 10 ק"ג!!! למרות כל הטרקים וספורט אתגרי שעשיתי שם... כיום כבר כמעט חזרתי לעצמי , אבל זה רק מוכיח את החשיבות האדירה שיכולה להיות לפעילות אירובית מאומצת וקבועה שמקפידים ומתמידים בה...