השמנת יתר ילדה
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
15/05/2007 | 08:52 | מאת: שרה
בהמשך למה שכתבתי על בתי שכל הזמן רעבה אז הנה עוד כמה פרטים. ארוחת צהריים אנחנו אוכלים יחד זה זמן שיחה תחקיר קצר שלי מה קורה בבי"ס מה למדו שיעורים וכד' ארוחת צהריים כוללת מרק ירקות כמעט כל יום הילדים לא תמיד רוצים לאכול כי מרק זה לחורף ,עוף או חזה עוף פעם בשבוע גולש או בולנז מבשר בקר,דגים חוץ ממני אף אחד לא אוכל ותוספות -שעועית ירוקה אורז מלא,כוסמת,תפוחי אדמה+ בטטה בתנור וסלט מתובל בשמן זית ולימון.-אין לחם בצהריים ארוחת ערב זה סלט גדול עם טונה בשמן קנולה (שסוחטים)או גבינה בולגרית 5% ולפעמים זה בגט עם טונה חסה עגבניה . לגבי ארוחות בוקר נס קפה ומאוחר יותר אם יוצא פרוסת לחם עם משהו ולילדים כריך עם גבינה צהובה או פסטרמה או טונה ושאין כלום(לפני קניות )אז ממרח שוקולד-זה לארוחת 10 את הבת הקטנה שרעבה לימדתי אותה להכין לבוקר דייסת שיבולת שועל-חצי כוס חלב חצי מים 2 כפות שיבולת שועל(של הרדוף)והיא שמה גם כפית סוכר כך היא אכלה בשבת. שאלתי מה הכמות התוספת שצריכים לאכול בצהריים?ואילו עוד מאכלים אפשר לאכול שמתפרקים לאט(שנהיה שבעים לאורך זמן)?כמובן שותים רק מים
לקריאה נוספת והעמקה
16/05/2007 | 07:36 | מאת: מוניקה קרן
שלום שרה, כמות התוספת הפחמימה בארוחת הצהריים צריכה להיות בערך כוס, 4-5 כפות. ניתן לשלב נוסף לרכיבים שציינת קינואה, פסטה בקמח מלא, דוחן, בטטה, תירס וכד'. כדאי להוסיף לארוחה ירקות בשפע שממלאות את הצלחת, ללא תוספת קלורית משמעותית וגם מאריכות את זמן השובע. בברכה מוניקה קרן