צריכה עזרה
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
היי מוניקה, התגייסתי לצבא לפני חצי שנה ובעבר סבלתי (אני עדיין) סובלת מהפרעות אכילה..הייתי אנורקסית והגעתי ל 43 (166) אני שוקלת כיום 52 בערך, אבל הראש שלי עדיין לא מפסיק לרצות להרזות. הקטע הוא שמלאכול מסודר וקצת- יש לי ימים שיש לי ממש התקפי אכילה, שקורים במיוחד כשאני צריכה להישאר לישון בצבא (אני חוזזרת כל יום חוץ מכשיש לי שמירות) ובשר הימים אני מנסה לאכול מסודר. אני מרגישה ממש במצוקה וקשה לי עם זה ואני פשוט לא יודעת איך להתמודד עם האוכל ומה לעשות. קשה לי מחוץ לבית ואני פשוט לא יודעת למי לפנות ואיך להתמודד. יש לך עצה?
לקריאה נוספת והעמקה
שלום לך, עלייך לפנות לקב"ן בבסיס או לפסיכולוגית ולשוחח איתם. הם יפנו אותך לטיפול המתאים. טיפול תזונתי יכול להיות בנוסף. בברכה מוניקה קרן