ספורט ודיאטה
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
08/05/2007 | 19:26 | מאת: יסי
שלום. אני במאמצים להוריד במשקל ורציתי לדעת מה עדיף: במקביל לעיצוב שרירים אני הולכת על הליכון... בדרך כלל הולכת 4 ק"מ במהירות משתנה בין חמש לשש וחצי קמ"ש במשך 45 דקות. במסגרת פעילות זו אני מזיעה המון והדופק שלי מהיר מאד בממוצע 160 לפי מה שמראה ההליכון... היום שיניתי קצת והלכתי במשך שעה וחצי על מהירות קבועה של 5 קמ"ש. הדופק נשאר נמוך, בממוצע 115... אבל הקלוריות שנרשמו ששרפתי רבות יותר וגם הגעתי למרחק של 7.5 ק"מ... רציתי לשמוע מהמנוסים שביניכם מה עדיף? מה יוביל להרזיה מהירה יותר? ומה יתרום לי לירידה במשקל? זה או זה? או שמא שילוב בין השניים יום כך ויום כך? תודה רבה
לקריאה נוספת והעמקה
09/05/2007 | 14:56 | מאת: מוניקה קרן
שלום, כמות האנרגיה שהגוף מוציא בפעילת מסוימת תלויה במשקל, בעצימות, הכושר הגופני (דופק) ומשך הזמן בו מבוצעת הפעילות. זה משליך גם על המרחק שעוברים. המכשיר הראה שנשרפו קלוריות רבות יותר, כי הלכת פי 2 מרחק ופי 2 זמן. מכיוון שעדיף לגוון את הפעילות נראה לי שיום ככה ויום ככה יהיה הכי טוב. בברכה מוניקה קרן