שתיית בירה והשפעה על הבטן
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
10/02/2020 | 11:15 | מאת: יעקב
האם בירה מנפחת את הבטן ? האם אימון שרירי בטן ושתייה מרובה של בירה יכולה לגרום להופעת כרס ?
לקריאה נוספת והעמקה
הי, שתייה מוגזת באופן כללי , ובירה נכנסת לקטגורית המוגז, מובילה לנפיחות ביטנית , יחד עם זאת יש לבדוק האם אתה לא צורך הרבה קלוריות שמובילות לעליה במשקל ולאו דווקא רק הבירה , בברכה סיגל